Четвер, 28.03.2024, 20:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Еверест знань. Сайт Яковишиної А.В.

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Тиждень інформатики


       Першочергове завдання, яке має вирішувати сучасна школа, полягає в тому, щоб навчити учнів ефективно отримувати інформацію, опрацьовувати, аналізувати, зберігати її та на основі цього приймати своєчасні й нестандартні рішення. Підходи до вивчення інформаційних технологій у школі за останні два десятиліття зазнали суттєвих змін. Сьогодні, крім функціональної грамотності, сучасна освіта в царині інформатики покликана забезпечити соціальну адаптацію учнів, сприяти їх суспільному і громадянському самовизначенню. Тому разом із формуванням інформаційної культури учнів у процесі навчання наразі все більш актуальною стає проблема активізації виховної діяльності. Без застосування ефективних педагогічних ідей і технологій не обійтися. До таких технологій можна віднести ігрові, інформаційно-комунікаційні технології, метод проектів тощо. Застосування гри як на уроках інформатики, так і в позакласній роботі є одним із найефективніших підходів до навчання, оскільки ігрові підходи полегшують засвоєння досить складної для учня інформації, активізують його уважність, а також формують уміння навчатися самостійно. Пізнавальні ігри, конкурси, турніри, рольові та ділові ігри дозволяють учасникам виявити кращі якості, застосувати свої уміння. Будь-яка гра тільки зовні здається легкою. А .насправді вона вимагає, щоб учасник гри віддав максимум своєї енергії, розуму й витримки. Для багатьох учнів гра дає можливість виявити свою любов до предмета, а для деяких може стати поштовхом до подальшої роботи. Вона змушує учнів міркувати логічно, розвиває мовлення, уяву, творчість, увагу, вміння мислити нестандартно, зміцнює пам'ять. Хіба не спонукають до дій слова Й. В. Гете, що недостатньо знати, необхідно й застосовувати, недостатньо бажати, треба й робити?
        Я  пропоную матеріали, які дозволять вам підготуватися до Тижня інформатики в школі.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ШКІЛЬНИЙ

ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ

(Розглядається на засіданні шкільного методичного об'єднання)

1. Загальні положення

1.1. Шкільні предметні тижні проводяться щорічно з метою підвищення професійної компетенції вчителів у рамках плану методичної та науково-методичної роботи, а також для розвитку пізнавальної та творчої активності учнів.

1.2. Завдання предметного тижня:

• вдосконалення професійної майстерності вчителів через підготовку, організацію та проведення відкритих уроків і позакласних заходів;

• залучення учнів до самостійної творчої діяльності, підвищення їх інтересу до дисциплін, які вивчаються;

• виявлення школярів, які мають творчі здібності, прагнуть до поглибленого вивчення певної навчальної дисципліни або освітньої галузі.

2. Організація і порядок проведення предметного тижня

2.1. Предметний тиждень проводиться відповідно до плану роботи навчального закладу.

2.2. План підготовки та проведення предметного тижня затверджується директором ЗНЗ не пізніше, ніж за два тижні до початку його проведення.

2.3. Організатором предметного тижня є вчитель інформатики. Учнівське самоврядування навчального закладу організовує заходи з підготовки предметного тижня.

2.4. Учасниками предметного тижня є:

• учні загальноосвітнього навчального закладу, які вивчають предмет або освітню галузь, за якою проводиться предметний тиждень.

2.5. У рамках предметного тижня можуть проводитися:

• предметні олімпіади;

• нетрадиційні уроки з предмета;

• позакласні заходи;

• загальношкільні заходи.

2.6. Проведення предметного тижня має супроводжуватися різноманітною наочною інформацією, яка розташовується в різних приміщеннях ЗНЗ.

2.7. За підсумками предметного тижня можуть бути визначені учасники предметної олімпіади, конкурсів.

2.8. За підсумками предметного тижня найбільш активні учасники нагороджуються пам'ятними призами, сертифікатами або грамотами.

2.9. Після закінчення предметного тижня на засіданні методичного об’єднання проводиться аналіз заходів, організованих упродовж предметного тижня.

2.10. За підсумками предметного тижня заступнику директора з науково-методичної роботи здаються плани відкритих заходів, тексти завдань для проведення предметних олімпіад та протоколи з їх результатами.


ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ

ТИЖНЯ ІНФОРМАТИКИ В ШКОЛІ

 Понеділок

День відкритих дверей у кабінеті інформатики.

1. Екскурсія до кабінету інформатики.

2. Конкурс «Світ комп'ютерів — очима дітей».

Вівторок

1. Позакласний захід «Подорож океаном  комп'ютерних знань»

2. Гра «Еврика».

Середа

1. Турнір «Брейн-ринг».

2. Вікторина для знавців інформатики.

 Четвер

1. Позакласний захід "Форт Буаяр"

2. Позакласний захід "Що? Де? Коли?

П'ятниця

1. Урок - гра «Інфоманія».

2. Засідання клубу веселих та кмітливих

ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ

Мета

• поглиблення і розширення знань, отриманих на уроках;

• підвищення інтересу учнів до предмету;

• формування пізнавальної активності розширення кругозору учнів;

• формування креативних комунікативних умінь;

• розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів;

• систематизація методичних прийомів і форм організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.

Завдання

1. Створення максимально сприятливих умов для здобуття якісної освіти кожним учнем залежно від його індивідуальних здібностей, нахилів, культурно-освітніх потреб.

2. Підвищення інтересу учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації.

3. Оцінка впливу предметного тижня на розвиток інтересу учнів до предмета.

4. Допомога вчителям та учням у розкритті творчого потенціалу, організаторських здібностей.

5. Створення святкової творчої атмосфери.

Методичні рекомендації

Одним зі шляхів підвищення інтересу до вивчення шкільного курсу є добре організована позакласна робота. Ігри, свята, вікторини, тренінги, рольові ігри, змагання розвивають у школярів логічне мислення, увагу, пам'ять, виразність мовлення. Все це робить шкільне життя дітей більш цікавим, таким, що запам'ятовується, розширює кругозір і словниковий запас, зближує вчителя і учня, а також сприяє зростанню професійних умінь вчителів, даючи їм можливість виявити себе організатором заходу або розробником завдань. При підготовці заходів і розробці творчих завдань обов'язково враховуються вікові особливості учнів, кожний захід спрямовано на реалізацію поставленої мети. Матеріали даного видання відрізняються різноманітністю форм проведення і тем, тому можуть бути використані як у позакласні й роботі, так і на уроках.


Пошук
Годинник
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz