П`ятниця, 26.04.2024, 20:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Еверест знань. Сайт Яковишиної А.В.

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Конструктор уроку

«СУЧАСНИЙ УРОК - СПІЛЬНА ТВОРЧІСТЬ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ»

Урок — це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду і ерудиції.
В.Сухомлинськи
й

Урокце цілісний, логічно завершений, обмежений у часі, регламентований обсягом навчального матеріалу основний елемент педагогічного процесу, який забезпечує активну й планомірну навчально-пізнавальну діяльність групи учнів певного віку і рівня підготовки, спрямовану на розв'язання визначених завдань.

Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками. Час вносить корективи в структуру й типологію уроку, в методи і засоби навчання, однак авторитет самого заняття настільки високий і міцний, що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків... Саме тому ми звертаємося нині до уроку як основної форми навчання зі спробою розглянути всю його багатогранність і багатоаспектність як єдину процесуальну систему.

 

Загальні вимоги до уроку такі:

  • проведення уроку на основі сучасних наукових досяг­нень, передового педагогічного досвіду, закономірностей навчального процесу;
  • проведення уроку на основі методик гуманних дидак­тичних концепцій;
  • особистісна спрямованість, тобто забезпечення учням умов для самореалізації та ефективної навчально-пізнаваль­ної діяльності з урахуванням їхніх інтересів, потреб, на­хилів, здібностей та життєвих настанов;
  • оптимальне поєднання і системна реалізація на уроці дидактичних принципів;
  • встановлення міжпредметних зв'язків, які усвідомлю­ються учнями;
  • зв'язок із раніше засвоєними знаннями, навичками, уміннями, опора на досягнутий рівень розвитку учнів;
  • актуалізація, стимулювання й активізація розвитку всіх сфер особистості учня: мотиваційної, пізнавальної, емоційно-вольової, фізичної, моральної тощо;
  • логічність, вмотивованість і емоційність усіх етапів навчально-пізнавальної діяльності учнів;
  • ефективне застосування сучасних дидактичних за­собів, особливо — комп'ютерних;
  • тісний зв'язок із життям, першою чергою — з особис­тим досвідом учня;
  • формування практично необхідних знань, навичок, умінь, ефективної методики навчально-пізнавальної діяль­ності;
  • формування мотивації навчально-пізнавальних дій, професійного становлення, потреби постійної самоосвіти;
  • діагностика, прогнозування, проектування і плануван­ня кожного уроку.

Окрім цього, кожен урок має сприяти ефективній ре­алізації основних функцій дидактичного процесу — освітньої, розвиткової, виховної та самовдосконалення.

Більшість учителів дуже відповідально ставиться до підготовки уроків. Кожен із них намагається урізноманітнити форми роботи так, щоб кожна дитина відчула необхідність своєї присутності на занятті, щоб у кожного учня виховати любов до свого предмета, бажання вчитися та самовиховуватися. А результат залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності.

Інформатика, як шкільний предмет, що з'явився порівняно недавно, з самого початку орієнтований на форми, методи роботи притаманні компетентнісному підходу. Інтерактивні форми навчання є невід'ємною частиною роботи вчителів інформатики. Індивідуальна робота кожного учня на персональному комп'ютері поєднується з груповою роботою під час вивчення нового матеріалу, роботи над проектами, роботи в мережі. Використання комп'ютерної техніки та мультимедійних засобів, які рекомендовані на інших предметах, є звичайними засобами навчання на уроках інформатики. Профілізація курсу інформатики вимагає від вчителів налагодження міжпредметних зв'язків. Однією з ключових компетенцій, які виділені міністерством освіти і науки України, є інформаційна компетенція, яка в той же самий час для предмету інформатика є предметною компетенцією.

Я, на уроках математи та інформатики, запроваджую елементи інтерактивних технологій, захист учнями власних програм, проектів. Освітяни демонструють високий ступінь науковості, використовують сучасну інформацію, формують науковий світогляд і критичне мислення.

Отже, сучасний урок — це перш за все урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні.

Пропоную вашій увазі кілька уроків з інформатики

Форматування тексту
Форматування тексту на основі створення візиток
Створення таблиць
Побудова діаграм
Використання графічних об'єктів

Інтернет. Електронна пошта і пошук інформації

 

 

 

 

Пошук
Годинник
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz